Relicvariul

A apărut şi Relicvariul, o altă traducere cu care m-am „luptat” astă-vară.

Nu e cine ştie ce carte cu pretenţii. Dar, ca roman de aventuri, merită citită. Iar eu aş încadra-o în categoria romanelor SF (probabil că de-aia am şi tradus-o cu mai multă plăcere decât pe altele). Mi-a plăcut şi partea ei, ca să zic aşa, „exotică” – incursiunea în lumea subterană a New York-ului.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Relicvariul

  1. paulcemk zice:

    Cred ca stiu la ce traducere va referiti 😉 Ce s-a intamplat cu siteul atelierkult? Am vazut ca nu pot intra. 😕

    Apreciază

Lasă un răspuns

