Mayfair Witches

O experienţă interesantă, traducerea unor povestiri, trei povestiri – SF – de autori diferiţi, una după alta. Ca un fel de turneu, sau, mai degrabă, ca o alunecare grăbită dintr-un univers într-altul…

Acum mă pregătesc de altceva. De un periplu prin profunzimea universului vrăjitoarelor Mayfair…

Încep – am început deja – prin a citi primele două romane ale trilogiei. În româneşte, bineînţeles – traducerea celui de-al treilea trebuie să semene cu a primelor două, trebuie să „intru în atmosferă”, să mă scufund în ea, să o simt impregnându-mă…

Ei, o să am grijă să nu mă las… intoxicată, o să fac, în paralel, traducerea pentru Curtea Veche – o s-o încep char azi, am de gând să traduc măcar o pagină 🙂 – sper să mai apară o altă traducere şi pentru Nemira…

Până una-alta, însă, mă amuză ideea că citesc „în interes de serviciu”! 😀 Fac o „vizită de lucru” în vechiul conac al familiei Mayfair!

De fapt, ăsta a fost unul din motivele pentru am ales traducerea cu pricina: ca să mă aleg cu o porţie impersionantă de lectură, un platou cu vârf, la o singură masă 😀
Cât despre al doilea motiv – pur şi simplu, îmi plac poveştile în general, iar cele cu vrăjitoare mă fascinează; poate că o să scriu şi eu una, odată şi odată, chiar dacă n-o s-o publice nimeni, niciodată 🙂 Mă refer la publicarea pe hârtie, că pe Internet, slavă Domnului, poţi să-ţi faci publice elucubraţiile gratis şi de unul singur!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Traduceri, traducatori, etc. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mayfair Witches

  1. paulcemk zice:

    Imbinati utilul cu placutul. Si mie imi plac povestile cu vrajitoare, chiar foate mult. Sper sa apara cartea la biblioteca, o sa o caut negresit. Dar mai e pana atunci…Spor la citit si la tradus. 😉

    Apreciază

  2. dicu roxana zice:

    despre ce vorbiti voi aici? despre cartile lui anne rice ora vrajitoarelor? daca da sunt doar doua ..lea-am citit…si a 3a se numeste lasher si e vorba despre demonul din carte

    Apreciază

  3. Vero zice:

    #-o
    Ora Vrăjitoarelor (2 volume) + Lasher + Taltos = Cronicile Vrăjitoarelor (de Anne Rice)

    Apreciază

Lasă un răspuns

