Gervaise

Ieri am cumpărat mâncare pentru motan. Vânzătoarea, o fată care pare de vreo 20 de ani, era singură în magazin, într-un colţ, după uşă. Citea. „Gervaise”, de Zola.

A fost o surpriză plăcută – mai ales dacă îmi amintesc că, acum câţiva ani, când, într-o discuţie de la serviciu, am spus că tocmai reciteam „Război şi Pace”, o colegă cam de vârsta mea m-a întrebat, aproape scandalizată, de parcă aş fi mărturisit că mă dedau la cine ştie ce perversiune: „Cum, tu ai timp să citeşti?!”

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în surprize plăcute. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Gervaise

  1. paulcemk zice:

    Cu totii ne facem timp pentru lucrurile care ne plac cu adevarat, iar persoanele care nu au descoperit placerea cititului unei carti grozave, mai au multe de invatat pe lumea asta.

    Apreciază

  2. paulcemk zice:

    Multumesc pentru commenturi, si faptul ca ati spus ca va place blogul in seamna foarte mult pentru mine. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

