Mă întreb…

Mă întreb dacă să fac anul ăsta o excursie la Bucureşti, la târgul de carte Gaudeamus…

De când m-am apucat de traduceri, n-am trecut decât pe la târgul de carte din Focşani (ultimele două ediţii). M-am învoit de la serviciu, am dat o fugă până în centru şi m-am jucat de-a lansarea unor cărţi traduse de mine şi apărute la RAO cu aproximativ o jumătate de an înainte, vorbind în faţa unei săli mai degrabă goale – ceea ce nu m-a deranjat, fiindcă atunci când nu te ascultă nimeni n-are importanţă câte prostii spui! 😀

Vizita la Gaudeamus ar fi interesantă – ca ieşire în lume, într-o lume în care am pătruns nu de foarte multă vreme – dar nu sunt câtuşi de puţin hotărâtă. Însă mai am timp de gândire, nu-i aşa? 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Mă întreb…

  1. mircea zice:

    Same thing here. 🙂 În niciun an nu mi s-a arătat să ajung la vreun târg. De fiecare dată apărea câte-o chestie urgentă. Ca dovadă că şi anul ăsta sunt tare prins în treburi (nu toate care ţin de traduceri) şi slabe şanse să bat drumul Damascului… ăăă, Bucureştiului. 🙂

    Apreciază

  2. anaveronica zice:

    Criza asta de timp e o mare belea! 🙂

    Apreciază

  3. paulcemk zice:

    Sa zicem ca ar fi un fel de „dream come true” in cazul meu, daca prin absurd ajung acolo (not going to happen anyway), nu m-as multumi doar cu vazutul as vrea sa si cumpar dar…de unde dinero? Eeee lasa ca ma fac eu mare si ajung la facultate in Bucuresti sa vezi atunci 🙂

    Apreciază

  4. anaveronica zice:

    Şi criza de dinero e tot o mare belea! 😀

    Apreciază

  5. hnu zice:

    Daca-i de cumparat, merita cumparat de pe net. La tirg merita venit pentru socializare. Abia te-astept!

    Apreciază

  6. Vero zice:

    Adevărul e că nu mi-am pus în gând să vin la cumpărături 😀
    Vreau să-mi întâlnesc prietenii de pe net, cu care discut şi/sau colaborez fără să ne fi intâlnit vreodata – cu riscul de a-i dezamăgi, sunt retrasă din fire şi nu prea vorbăreaţă…

    Apreciază

Lasă un răspuns

