Bine v-am găsit!

Bine v-am găsit!

Ceea ce aveţi în faţa ochilor se doreşte a fi noul meu blog – deocamdată „în construcţie”; nu prea vrea el să iasă după gustul meu, dar presupun c-o să ajungem la un compromis. 😀

O să coexiste, probabil,  în paralel cu vechiul blog – ăla e un… talmeş-balmeş; aici am de gând să scriu doar poveştile mele, despre traducerile mele şi, eventual, despre cărţile pe care sper să-mi fac timp să le citesc 🙂
Bineînţeles că asta nu e decât o intenţie. Rămâne de văzut ce-o să iasă în final 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Bine v-am găsit!

  1. mircea zice:

    Super blogul! Eu zic că ai ajuns deja la acel compromis. 🙂
    Şi mă bucur să aflu că lucrezi/vei lucra la „Taltos”. La lectură, mi s-a părut destul de stufoasă şi încâlcită, dar ăsta e tot farmecul ei. Spor mult de tot. You gonna need it. 🙂

    Apreciază

  2. anaveronica zice:

    Mulţumesc, Mircea!
    Am timp mult pentru Taltos – pana pe 10 martie, si banuiesc ca, in caz de forta majoră, termenul se poate prelungi; se pare ca cei de la RAO nu sperau să se mai apuce cineva să traduca cartea asta, aşa că sunt dispuşi să aştepte 😀
    Of, şi nu vroiam să am moderare la comentarii – oare cum o scot? Azi m-am învârtit toată ziua în jurul blogului ăstuia… 😦

    Apreciază

  3. mircea zice:

    Ai dat tu târcoale blogului, da’ a ieşit foarte fain! Thumbs up! Imaginea din header de unde e? Inspiră atâta tihnă…

    Apreciază

  4. anaveronica zice:

    Mă bucur că-ţi place blogul. Văd că a disparut şi moderarea – oare îmi cere aprobarea doar la primul comentariu?
    Imaginea e din Mânăstirea Caşin (jud. Bacău), locul de baştină al soţului meu – e satul văzut de pe deal. Şi adevărul e că, de câte ori umblu pe dealurile alea, mă întreb la ce avem nevoie de oraşe… 😀

    Apreciază

  5. anaveronica zice:

    Am găsit-o şi p-asta cu moderarea: „Comment author must have a previously approved comment ” 🙂
    Nu ştiu dacă s-o las bifată sau nu – mă mai gândesc până mâine. Adică până dimineaţă, dimineaţa zilei de azi, că iar m-a prins miezul nopţii cu nasu-n laptop…

    Apreciază

  6. paulcemk zice:

    pai blogul nu prea are final, este schimbat, imbunatatit cu orice modificare adusa, poate sa nu se termine niciodata. si dupa cum va cunosc eu nu aveti cum sa dati gres el. astept urmatoarele post-uri sa avem ce comenta. succes! 🙂

    Apreciază

  7. anaveronica zice:

    Mulţam.
    Dar bineînţeles că orice blog poate avea un final – când se satură de el autorul! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

