Statornica nestatornicie (cu o duzină de cuvinte impuse)

Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, La Mai, Iunie, Iulie, August, Septembrie, Octombrie, Noiembrie, Decembrie… Douăsprezece surori magnifice, veşnic tinere, aceleaşi în fiecare An, dăruindu-i-se pe de-a-ntregul fiecăruia dintre ei, poate amintindu-şi de cel dinainte, poate visând la cel de după… Sau poate strigând doar, la fiecare dintre revenirile lor pe scena timpului: Anul a murit, trăiască Anul!

Lista celor care au mai amalgamat, azi, într-un fel sau altul, în chip de cuvinte impuse, numele celor 12 luni ale anului: psi, cita, tiberiu, scorpio, rokssana, dictaturajustiţiei, sara

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Statornica nestatornicie (cu o duzină de cuvinte impuse)

  1. Cita zice:

    Anul trece, altul vine si mereu speram sa fie mai bine!
    Imi place ca esti eficienta si concisa! Eu visez la asta! 🙂

    Apreciază

  2. psi zice:

    da, vero, trăiască anul cel nou. şi să ne aducă multă bucurie. 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: psi-words » duzina de cuvinte- cald

  4. Pingback: Duzina de cuvinte-Ciclul vietii « Cataratorii

  5. Si uite-asa ,ne mai albeste cate-un floc..Da, nu se pune..merem inainte… :))

    Apreciază

  6. Pingback: duzina de cuvinte -16 – planuri « Rokssana's Blog

  7. Pingback: Prima mea duzină de cuvinte din acest an, « Tiberiuorasanu's Blog

  8. Mélanie zice:

    Bonne année & bonne santé, Véro! 🙂 A big hug to Grishka… Cats & humans love hugs… 🙂
    Mai vorbim „dincolo” asap… 😉

    Apreciază

  9. rokssana zice:

    tie-ti iese mereu….si-nca ce frumos 🙂

    Apreciază

  10. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Un nou început « Dictatura justitiei

  11. Deșteapto, ai scos-o iar la capăt !
    Parcă la fel ne-ai făcut și în decembrie, sau mă înșel eu ?
    La Mulți Ani ! Succes în munca ta !
    PS Dar, să ai mai mult timp, vezi egoismul din mine, ca să ne mai delectezi cu poveștile tale !

    Apreciază

    • Vero zice:

      În decembrie m-am ostenit ceva mai mult, am pus şi poze – cu copertele cărţilor pe care le-am tradus 🙂
      Timp nu ştiu cât o să am, dar puteţi citi poveşti de-ale mele aici – oricând aveţi voi timp (şi chef).
      La mulţi ani şi mult succes – să impui în şcoală dictatura ştiinţei şi a învăţăturii! 🙂

      Apreciază

  12. Pingback: Cutia cu Maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte – Un an cu tine

  13. Landon Thorndike Carsuteldo zice:

    Cand suntem mici ne gandim la bine ne va fi cand vom ajunge mari si speram sa se intample cat mai repede.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.